MammaDotterDag

Ska alldeles strax släcka ner och sova, Elvis sover med oss i natt han ha sån hosta på natten nu så lika bra att han sover med oss mysigt också <3

Peter ska jobba i morgon med, roligt för han att komma ut och träffa folk igen.
Mamma kommer i morgon, ska skjutsa mig och stor handla.
Ekar i både kyl och frys så blir bra att få handla, plus egen tid med mamma de händer aldrig.
Sedan äta en god sallad till lunch.

Jag "banta" nämligen nu, dragit ner på allt sött.
Inget godis eller dricka, inge pasta potatis eller ris.
Igår åt vi pölsa så jag skippade potatisen, idag åt vi korvstroganoff så jag skippa ris och åt rivna morötter till.
Ikväll åt jag ett äpple, druckit vatten hela dagen och en kopp kaffe i morse.

Nu ska Jag lägga mig och hålla om Lill prinsen och försöka sova, ha sån värk i benen nu så de är sjukt.

God Natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0