Torsdag

Idag kom Mamma hit, skjutsa mig och stor handla eftersom våran bil är som den är så va hon snäll och ställde upp.
Stannade så vi hämta barnen vid 15 på dagis sedan åkte hon hem, Peter ska jobba i morgon med himla bra.
Då ska Jag städa, måste ha dragit på de hela veckan för att Jag varit så himla trött men i morgon är de fredag så skönt att ha fint i helgen och sedan på måndag börja Jag jobba igen.
Får se hur de går då ryggen inte alls är bra, men läkaren tyckte Jag skulle försöka iaf så hoppas de går bra.

I morgon ska Elvis få följa med Moffa hem och sova där, roligt för honom men hade varit roligt om Eddie velat också men han vill inte så då tvinga vi han inte heller.
Skönt för Eddie att bara va med Mamma och Pappa också, får se vad vi hitta på.
Jag tänkte åka på stan i morgon en snabbis och hyra en film till mig och Peter så ska kika om de finns nån till Eddie också och köpa lite godis till han :)

Ha sett fråga Olle dokumentären ikväll, vissa människor är ju vidriga.
Hur kan man tända på en vuxen människa som klär ut sig till en bäbis? Vidrig snuskigt enligt mig, måste haft en dålig uppväxt eller nått.
Blev så äcklad så kunde inte ens äta upp mitt äpple som jag åt på :/

Nej dags att sova nu, ska njuta av denna helg och ladda batterierna för en tuff arbets vecka till veckan då jag lagt en jobbig vecka :/

God Natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0