Stolt Mamma ❤

Eddie blöj fri för 1 år sedan, dock haft den när han ska göra nummer 2.
Varför vet jag inte men han ha bara vägrat och hållt sig eller tagit blöja.
Men nu igår och idag ha han sagt att han ska bajsa, satt på en blöja och så bajsa han inte.
Flera blöjor helt i onödan, så förklara efter middagen idag att detta funka inte.
Vi kan inte köpa blöjor för att han ska slösa, okej förlåt mamma sa han då.

Så Jag sa att jag gömmer dom och han får lära sig gå på pottan, efter 1,5 timme så kom han mamma jag måste bajsa.
Ja gå på pottan och ropa när du är klar, efter 1 minut ropa han och ja han hade bajsa.
Sjukt stolt man blir och såg på han oxå att han tyckte de va bra, han blev så glad när vi berömde honom.
Äntligen, så himla skönt är så stolt så stolt över honom nu.

Svärfar är här, jag ligger uppe med Elvis som precis somnat bredvid mig.
Ska vänta en stund tills jag bär in han till sin säng, i morgon åker svärfar hem så fundera på att åka till min kusin som ha loppis sedan förbi pappa så kanske Elvis får stanna där några dagar.
Eddie vägra sova där, vilket jag förstår tyvärr :/

Kramiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0