Semester!!!

Igår kl. 12 gick Jag på semester :)
Peter sluta samtidigt, så hem och packa in i bilen hämta barnen på dagis och åkte mot Östersund.
Bilresan gick kanon, barnen såg på film och vi stanna och åt och då börja livet :/
Vägra äta, skrek och skämde ut en.
Väl framma i stugan gick de bra, dom somna vid 21 tiden.
Vakna 5 i morse, fortfarande trött och extremt grinig. Bråk bråk bråk, jag börja packa och sa att vi skiter i semester och åker hem.
Ännu mera grin så Peter hade "möte" med dom, förklara att bete man sig som dom gör får man inte ha roligt.

Så nu skiter vi i Frösö Zoo, lägger inte ner närmare 1.000 kr för att dom ska ha roligt en dag och sedan bete sig som två grisar.
Ja jag säger så vet inte vad jag ska säga, blir så besviken på dom.
Nu vilar jag medans Peter tog med dom ut och leker, jag mår så dåligt när dom inte beter sig.
Dom är så stor så dom vet vad som gäller, denna trots är hemsk.

Ett under att jag och Peter orkar, 24 timmar om dygnet.
De är tur mamma och Kalle ska ha dom 3-4 dagar nästa vecka, vi måste få tid för oss själva.
Vi orkar inte annars, dom dagarna ska vi njuta.
Sova, göra saker vi inte annars kan eller hinner.
Boka 1 hotel natt så vi får tänka på annat än allt hemma, jag känner att jag behöver detta mer än allt.

Ha länge sagt att jag vill ha en till, 3 barn.
Men dom senaste månaderna ha varit tufft, humöret på botten och nerverna utanpå kroppen.
2 friska fina pojkar, de räcker hela livet.

Nu ska jag gå ut till pojkarna mina.
Återkommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0