5 år

För 5 år sedan låg vi på förlossningen, känslorna va enorma och spända inför hur våran Eddie skulle se ut.
Visste inte då att de skulle ta yttligare 9,5 timmar innan våran prins titta ut.
5 år idag, Grattis finaste älskade Eddie.
Vårat första barn, våran stora duktiga och hjälpsamma kille.

5 år är den bästa åldern än sålänge, han ha blivit otroligt lugn, snäll, hjälpsam, gullig och lyssnar otroligt bra.
Häromdagen klappa han mig på kinden och sa: Gud vad du är fin mamma, Jag älskar dig ❤
Tårarna kom och han fråga varför jag va ledsen, jag är inte ledsen gubben jag blir så otroligt rörd och glad när du säger så fina saker.

Dom är på dagis en liten stund idag, dom ville de fast jag är ledig plus att svärmor är här.
Så vi ha varit och shoppat idag, lager 157 ha öppnat här så va dit, Ikea och köpt nya krukor till köket.
Ska hämta barnen nu kl 14 sedan hämta vi Peter på jobbet och sedan hem och då ska Eddie få öppna sina paket.
Ikväll kommer mamma och Kalle på middag, i morgon kommer moster och brorsan och barnen.
På söndag har han kalas för några dagis kompisar :)

Nu ska jag vila en stund innan barnen ska hämtas.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0