VAB

Vab tiden är här, hemma med Elvis som har en hemsk hosta. 
Eddie hade en underbar helg, på fredagen fick han öppna alla paket från oss och på kvällen krama han oss och sa: tack för alla paket jag är så nöjd med allt, ha fått precis de jag önskat.
Lördagen kom brorsan med familj, vilket liv haha.
Söndag kalas för dagis kompisar gick kanon bra, lugnt och skönt.
Så helgen va toppen, dock va jag så trött så trött av allt besök under helgen.

Igår hade vi schema möte på jobbet, gick åt skogen.
Slutade i tårar för vissa och jag vart så arg så klev upp och gick därifrån.
Vi får inte till schemat och som de ser ut nu vägra jag jobba. Vägrar alltså, hon får mig inte att gå med på de så är de.

Mycket därför jag är hemma idag oxå, för att visa att jag inte orkar.
Hon förstår oss inte ett skit, jävlas hela hela tiden blir så ledsen.

På måndag åker Jag och Peter på en kryssning med Anette och Rikard :)
Ska bli så skönt att komma bort, släppa allt och bara ha roligt.
Tur Mamma och Kajsa kan ställa upp och passa barnen åt oss, guld värt ❤

Väntar på Kajsa nu hon ville åka och handla så snäll som man är så ställer man upp, behöver dessutom handla själv oxå.

Kramiz ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0