Nykär ❤

Känner mig nykär igen, efter 7 år tillsammans. Låter kanske dumt men känns så, är så galet kär och pirrig i hela kroppen.
Snart en hel helg för oss själva, startar den med att följa med en kompis som ska tatuera sig.
Peter ska ändå jobba fredagen 7-14.
Så Jag lär ju göra en Tatto Jag med 😜

Peter skulle va ledig idag, eller hade inget jobb bokat iaf.
Men jag tänkte att jag lämna barnen iaf när jag åker, jag börja 7. 
Då kommer jag ner till dagis och kocken är sjuk, så perfekt då fick Peter jobb idag och troligtvis i morgon och onsdag.

Igår hade Eddie en snuttis i munnen och Elvis drog och Eddies tand lossna, han skrek och grina.
Lill stackarn.
La tanden i ett glas med vatten och sedan kom tandfen så han fick en guld peng och Gud så glad han blev men han förstod inte riktigt hur tandfen visste att hans tand lossnat 😉

Jag sluta 16.30 idag, redan huvudvärk.
Ha fått en läkartid iaf måste kolla upp detta igen, jag orkar inte mera.
Kolla struma oxå då dom misstänkt de, rädd och nervös.

Kramiz





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0