På benen igen

I morgon börjar Jag jobba igen, känns bra.
Tråkigt och ensamt att va hemma hela dagarna, enda som varit bra är att Jag gått ner några kilo för Jag äter inte då Jag är ensam :)

Mår bra nu, ska fortsätta med kvälls medicinen för att få ro och koppla av med blir så trött på morgonen så pröva igår att somna utan och de gick kanon så tänker inte ta den mera nu.
Men morgon medicin äter Jag än, 3 månader skulle Jag äta den och Jag känner att den behövs än :)

Elvis åker nog till morfar i morgon och sover där i helgen, skönt för Peter att ha bara Eddie hemma när Jag ska jobba hela helgen.
Lite lugnare iaf ;)

Maskerad hade dom på dagis idag och Elvis va Pippi och Eddie pirat. 
Som dom längtar och dom hade haft så himla roligt, fått choklad bollar, popcorn, spett med ost vindruvor och päron.

Nu ska Jag sova är inte van att kliva upp 6 och jobba en hel dag men nu är de dags igen.
God Natt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0