Är man kär så är man

När Jag mötte min fina man så trodde Jag aldrig att jag skulle sitta här 7 år senare och ha 2 fantastiska fina barn och va gift, trodde aldrig de.
Genom dessa år ha han visas vem han är, jag ångra inte en sekund att jag åkte upp med tåget den där torsdagen den 26:e oktober 2006.
Egentligen va de väl inte för kärleken jag åkte upp utan mer för en rolig grej ;)
Men sedan bestämde vi oss för att ses igen och en dag ringde hans chef upp mig (vi hade super kontakt, har de än idag) och berätta att de va en annan tjej som va intresserad av honom så jag fick bestämma mig.
Då kände jag bara att jag måste ta chansen och ta honom, han hade ju redan bestämt att de skulle bli vi <3
Så 2 dagar senare då han kom till mig berätta jag att ja jag va nog kär men ville väl inte inse de pga avståndet från oss men han va ju beredd att flytta och ja på den vägen är de.

Som sagt 7 år senare och 2 barn och gift, jag är så galet kär som man kan bli känns de som.
Klart man ha motgångar men vi löser de, bråkar väldigt väldigt sällan kan säga nästan aldrig.
Men vi pratar, om allt.

Annars då?
Jo då barnen är fortfarande inne i sin trots, båda två dessutom helt underbart.
Jobbet är rena semestern nu faktiskt, jobbigt för dom oxå såklart.
Snart har vi barnvakt, då ska jag ut festa loss rejält de va säkert 8 månader sedan sist.

Sedan den 16:e oktober är de 3 årig bröllops dag så helgen efter den 18:e-20:e ska mamma och Kalle ha barnen.
Den helgen ska jag gå naken dygnet runt ;) hehe.
Mysa och rå om varandra hela helgen, äta gott, ta de lugnt, vila, se film, duscha, älska, ja helt enkelt bara vara utan massa måsten och bråk och skrik mellan barnen.

Tack mina finaste man för att du är den du är, du och din familj betyder allt.
Barnen är de finaste vi har, dom förgyller våra liv.
Älskar er ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0