Sömnlös natt igen!

Vilken natt, blir alldeles matt.
Somna vid 1, vakna sedan 1 gång i timmen av massa hemska drömmar.

L vi ha pratat med dagis, dom ska fixa detta och vi ska boka in ett möte till veckan.
Dom tog detta på högsta allvar, skönt.

Ska göra mig redo för jobb nu till 12, sedan ska barnen till Momma och Kalle.
Jag ska ut, måste ta de lugnt vet hur jag kan bli då jag mår dåligt kan bli för mycket men jag måste tänka till.

Är så skönt att man ha så fina vänner omkring sig i denna stund, jag är så tacksam som har er alla.

Nu ska jag pussa på mina killar sedan dags att gå mot jobbet.

Tack L för dina kommentarer dom betyder mycket, kram fina du <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0