Stolt Mamma

Äntligen ha Elvis blir nästan helt blöjfri, utan blöja hela tiden utom på natten och när han gör nummer 2.
Så himla skönt, ska köra stenhård nu med att de ska släppa så han kan gå på toa hela tiden.

På fredag är de party med finaste vännerna, ska bli så himla skoj. Va evigheter sedan, Jag behöver detta.
Mamma och Kalle ska ha barnen, hämta dom tidigt på fredag och får tillbaka dom på lördag.
Skönt så man får sova på lördag, längtar.

Förra året dog 3 av våra nära, iår ha 1 dött plus 2 separationer så himla tråkigt.
Tyvärr är livet så och Jag hoppas iaf att ena kan lösa detta inom tid.

Nu ska Jag förbereda lunch till barnen, själv äter Jag en morot :)
Sedan är de middag oxå, alltid lika svårt.

Nu är de film mys med barnen, dom ha bäddat ner sig här i soffan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0